Utmaning 1: 8 saker om mig

Har två roliga utmaningar som ligger och väntar på mig att göras! Här kommer den första, som jag fått av rara Malin - att berätta 8 saker om mig själv! Och de kommer (trumvirvel) här:

1. Jag har aldrig rökt.
2. Jag gillar att ordna och organisera: ge mig en pärm och ett register och jag blir alldeles lycklig!
3. Jag skrattar väldigt ofta.
4. Jag gillar hårdrock.
5. Jag läser väldigt snabbt.
6. Jag går alltid runt med ett mindre apotek i väskan: tandpetare, plåster, Esberitox, nagelfil, fluortabletter... you name it!
7. Bland det godaste jag vet är rött vin, någon god ost och svarta oliver. Mmm!
8. Jag har en hallonröd kamera, som jag kallar just Hallonkameran.

Okej, nästa steg är att utmana 8 andra bloggare, och jag utmanar dessa: Madde, Jelena, Tindra, Sweetheart, Danwei, Christin, Miss E och Delinda!

Kommentarer
Postat av: Madde

Så du gillar hårdrock! :D Kul att få reda på småsaker om andra. ;) Tack för utmaningen, ska haka på!! :)

Postat av: Miss E

Kul utmaning! Den kommer besvaras när jag har lite tid över i helgen tror jag...
Kram

2007-08-30 @ 18:50:39
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Malin S

Skoj att du gjorde utmaningen. Du är ju så söt som kallar mig rar =) Igår på jobbet var det en kollega som kallade mig spetsig ha ha men jag förstår vad hon menar.

2007-08-30 @ 21:03:32
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Jelena

Jag gjorde utmaningen för ett tag sedan redan :)
Vad gulligt med "hallonkameran"!

2007-08-31 @ 08:50:13
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback