Operation Nageluppfräschning

image214Vilken sommarkväll! Har nyss varit ute och powerwalkat och andats in doften av nyklippt gräs, lyssnat på fåglarnas glada kvitter och känt solen på mina bara armar. Ljuvligt, ljuvligt. Sommaren är verkligen mitt rätta element. Allt känns så mycket lättare då, som Per Gessle sjunger! :-)

Jaha, så var det nationaldag imorgon och därmed en ledig dag. Jag tackar och tar emot, det ska bli härligt. Jag ska ha lite hemma-spa hade jag tänkt, med peeling, ansiktsmask, manikyr och pedikyr... Köpte en ny nagellacksremover och ett par lack idag. Ett stärkande baslack, "Toughen Up", från Creative Nail Design kan mina naglar verkligen behöva. Faktiskt första gången jag använder ett lack från det märket, ska bli intressant. Sedan lite budget, ett pärlemorskimrande lack (nr 42) från Depend. Lite lagom diskret men ändå sommarfräscht!

Nu blir det blåbär, jordgubbar och Yoggi! Yummie!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Härligt med powerwalk!

Postat av: Helena

Härligt med hemma spa :)
Hoppas att det blev fint.
Blir det ut i solen och softa denna lediga dag?

2007-06-06 @ 08:24:44
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback