Belöningen...

image349Haft en intensiv dag, först jobb och sen träff på stan med mat och prat samt shoppingrunda. Varmt, mycket folk, och skoskav. Hade mina svarta stövlar som jag haft massor av gånger och aldrig fått skav av, men nu fick jag plötsligt värsta skoskavet under fötterna, skumt!! Kul träff var det i alla fall, jag lyckades tänka bort skoskavet mestadels. Sen hem i en varm och överfull buss. Och jag som klätt mig i polo och dubbla strumpbyxor (kjol till detta bör tilläggas), vad tänkte jag på imorse? Det var ju inte minusgrader direkt. Pust. Nu är jag i alla fall nyduschad och här doftar kokos (både från duschtvålen jag använde samt doftljusen från Ikea) och jag ska läsa nya Plaza Interiör och dricka massor av te. Mys!!!

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Låter som en sund avslutning på kvällen! Att matcha ljus o duschcreme låter ju riktigt avancerat;) God natt!

Postat av: Madde

Härligt!! :) Med kokos och kvällsmys menar jag! :) Överfull buss låter dock inte lika trevligt! ;)

2007-10-30 @ 00:15:17
URL: http://maddesmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback