Solig fredag

image626
Så hääärligt med sol! Nu väntar jag bara på lite mer värme... :-) Och hääärligt med fredag.

Helgen blir en skön blandning av hemmafix, festligheter både på hemma- och bortaplan samt tid att slappa i soffan. Jag inledde helgen med att shoppa lite sköna ting i form av plattång, värmeskyddande spray (tack för tipset
Madde!), glansspray, rouge och svart kajalpenna. Dessutom har jag planer på att under helgen hinna med lite hemmaspa och testa nya godisrosa nagellacket. Också måste jag hinna klämma in ett och annat löppass också. Städa måste här också göras... Får besök imorgon, här måste rustas en smula. Kanske bäst jag sätter igång redan nu...

Men senare ikväll blir det soffan, nån bra film och ett glas rött, för fredagsslappa ska jag minsann!! :-)

Klämmer in dagens också:
- Klänning, second hand
- Jacka, H&M Divided
- Solglasögon, Calvin Klein
- Strumpbyxor, H&M
- Pumps, Din Sko


TACK förresten för alla era gulliga kommentarer om min klippning, ni är för rara!!

Ha en härlig fredagskväll sötisar!

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vilken fin klänning!

Postat av: Christin

Vilken superduper söt klänning! Och det där med godisrosa nagellack låter jättelockande! Kanske borde ta mig en titt efter ett sådant, låter fint :) Ha en trevlig kväll,
Kram kram

2008-04-18 @ 20:22:23
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Karin

ha en fin kväll du me:) kramisar

2008-04-18 @ 21:25:58
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Maddepaddan

Missade att du klippt lugg... Men det blev minsann fint! Jag hade själv lång lugg tills jag blev typ 15-16... (låter nästan att jag är jättegammal haha) Jag tog mod till mig och klippte lugg och vilken skillnad det blev!, bara av det lilla :) Men nu börjar det växa igen i ansiktet på mig... funderar på att göra en liten makeover igen...nu när solen kikar fram ;) Så man får mer sol i hela ansiktet. Najs :)

2008-04-18 @ 23:49:36
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Madde

Ditt hår blev verkligen superfint Mia!! :D Härligt vårfräscht! Kul att du köpte sprayen, den är superbra tycker jag. :) Fick faktiskt en klipptid igår iallafall. :) Toppade bara men man känner verkligen skillnad. Ha en trelig helg!

2008-04-18 @ 23:51:48
URL: http://maddesmode.webblogg.se
Postat av: Modesty Mia

Sassy; Man tackar!:) Vad kul att du tycker det!
Christin: Tack sötis! Ja, godisrosa är aldrig fel, speciellt inte på nagellack! Kramar!
Karin: Tack, kram på dig!
Maddepaddan: Tack, trevligt att höra! Själv gjorde jag precis tvärtom, hade lugg tills jag var ca 14-15 och lät den sen växa och fick jämnlångt hår!=) Haha, ja min panna lär väl bli blek denna sommar...
Madde: Tack snälla Madde! Ja, kul med lite förändring såhär till våren!:) Vad skönt med toppklippning, det gör ju så mycket! Ha en trevlig helg du med!

2008-04-19 @ 11:27:41
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Karin

Detsamma:) kram

2008-04-19 @ 11:41:18
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback