C-vitaminbomb till ansiktet

image514
Ny ansiktscreme inhandlades idag! Det blev Vitamin C+ Protecting Day Cream SPF15 från Lumene. Fick tips om denna creme på söta
Emelies blogg. Har faktiskt aldrig testat Lumenes cremer men varit sugen flera gånger. Serien Vitamin C+ ska enligt Lumene skydda, vårda och förebygga de första tecknen på hudens åldrande med hänsyn till olika hudtypers behov. Jo, jag tackar jag. Det låter ju som fina fisken.

Kicks hemsida kan man också läsa att Råmaterialet i Lumenes Vitamin C+ växer i de arktiska myrmarkerna och skogarna. Alla produkterna i den här serien är fullmatade med energirik fröolja från arktiska hjortron. Specialprodukterna i den här serien innehåller dessutom fröolja från andra arktiska bär såsom blåbär, tranbär och lingon.

Man blir ju nästan lite hungrig, haha! Cremen luktar i alla fall jättefräscht och gott och konsistensen känns mycket bra. Vill inte ha för fet creme... Fick även med ett prov på en Firming Day Cream från samma märke.

Ahhh, få saker är som att unna sig en ny härlig creme!! :-)

Kommentarer
Postat av: Katta

Kul med nya produkter! Hoppas den lever upp till förväntningarna. Är precis som du, älskar när det följer med något litet prov ;)

Postat av: Sweetheart

C-vitamin ska ju vara bra, och alltid roligt med lite nytt! Dock är jag jättedålig på att lägga pengar på sådana grejer som inte syns lika tydligt som typ kläder ;)

2008-02-20 @ 20:09:08
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Marina

Låter ju kanon. Alltid kul att testa nytt. :)

2008-02-21 @ 08:53:36
URL: http://wondrous.blogg.se
Postat av: Emelie

Hoppas du gillar den!
Den har blivit min räddning, dessutom är den ju billig om man jämför med alla andra cremer jag testat... =)

Tack för tummhållandet, men det blev inget prov för min del...
Blev sent på jobbet och jag låg inte hemma i sängen förrän tre! Dumt att utmana ödet med en ofungerande hjärna! haha...
Kram

2008-02-21 @ 11:11:34
URL: http://emmi82.blogg.se
Postat av: Anonym

lämna gärna besked om resultatet sen ;)

2008-02-21 @ 16:21:13
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback