Ett verkligt soft tips!

image491Fortsätter temat "soft fredag" med ett budgettips. Har nog tjatat om hur bra denna produkt är förut och det är säkert många som redan testat den. Men det hindrar inte mig från att tjata lite mer - Nivea Soft är nämligen värd det. En helt underbar creme till ett underbart pris! Har använt den i flera år och tröttnar aldrig på den fräscha doften och den mjuka, lätta konsistensen. Funkar lika bra i ansiktet som på kroppen, eller som handcreme. Huden känns mjuk, återfuktad och inte ett dugg fet.

Jag brukar köpa tuben, använder den mest som nattcreme faktiskt (okej, jag VET att det finns massa seriösa nattcremer som gör underverk med huden, men jag har faktiskt väldigt svårt att sluta med denna creme på kvällen...). Perfekt att ha i väskan och med på resor, så smidig. Burken är utmärkt om man vill använda cremen som bodylotion. Exakt pris har jag inte i huvudet just nu, men det är inte många kronor jag brukar betala för tuben. Kanske runt 30 kronor?

Okej, nu har jag tjatat färdigt! :-)

Bild:
Nivea

Kommentarer
Postat av: Madde

Niveas produkter är super!! :)
Svar: Jag ska praoa på ett café! :D Perfekt för mig som har drömmar om att äga ett eget litet café i framtiden. :) Idag i skolan skrev jag en oförberedd uppsats om framtidsdrömmar. Då skrev jag såklart att jag ville ha ett eget litet café med rosa kaffelatteglas och extra stora kanelbullar. :) Undrar vad jag får för betyg på det tro. ;) Haha! Kramis!

Postat av: Jonna

jag gilalr den:)!

2008-02-08 @ 20:33:33
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Frida

Min favorit också fast jag använder den bara som ansiktscreme

2008-02-08 @ 20:38:21
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Linda

Den har inte jag testat! Måste jag nog testa, jag som är så torr i ansiktet!

2008-02-08 @ 21:28:44
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se
Postat av: Cassandra

Yes, den är bra :)

2008-02-08 @ 23:22:11
URL: http://sixtysix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback