Olika perspektiv

image515

image516

Blev så trött på vädret idag. Grått, grått, grått. Regnigt och trist. Satt och kollade lite vårbilder från förra året och hittade dessa, tagna i Botaniska trädgården. Jodå, det är samma stenskulptur på båda bilderna... Åh, då hade träden börjat bli gröna. Vad härligt!!

Dagens bästa beautyupplevelse: Invigde vitamincremen från Lumene som jag köpte igår, se nedan. Kändes mycket behaglig och doftade så naturligt, inte alls konstgjort som så många andra cremer. Huden kändes mjuk och fick lyster efteråt tyckte jag. Men får allt testa den lite längre innan jag ger ett samlat omdöme om den!
Dagens klädsel: Svart/vit-randig långärmad topp, grå kort tweedkjol med svart sidenband i midjan. Bruna stövlar.
Dagens smycken: Pärlörhängen, silverkedja med bärnstenshjärta och förlovningsringen as usual.
Dagens läsning: GP, Metro, Punkt.Se, People Style Watch.
Dagens lunch: Hemmagjord lasagne med ett berg av grönsaker intill.
Dagens icke-fynd: Botaniserade på Myrorna och Emmaus och hittade faktiskt INGENTING. Trist.
Dagens fynd: Däremot fyndade jag superfina skärp på Lindex igen. Ett lila smalt i lack och ett bredare, rött med små utstansade hjärtan. Det röda hade kostat 199 och kostade nu 29. Det lila fick jag för 10 spänn. Nu har jag väl praktiskt taget TJÄNAT en massa pengar eller!!? :-)
Dagens vill ha: Kleinblå blus från H&M Trend. Måste dit snarast igen och nypa lite till i den.
Dagens träning: Ingen alls hittills. Om man inte räknar kånkandet på en alldeles för tung väska samt massa spring i trappor och efter bussen. :-)
Dagens härligaste: Det är freeedag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Secondhandbutiken som jag skulle till hade precis stängt så det blev inga fynd för mig heller.
Tänk när träden blir så illvårgröna. Det är då de är som vackrast.

Postat av: Madde

Nu hänger jag inte med, hur kan det vara samma skulptur på båda bilderna? ;) Är lite trött! ;) Gillar verkligen den tröjan du har på bilden. :) Kramis!!

2008-02-21 @ 20:15:35
URL: http://maddesmode.webblogg.se
Postat av: Marina

Det var verkligen olika perspektiv - coolt! :) Och visst är det härligt att det är fredag imorgon. Denna veckan har gått fortare än vanligt :) Kram!

2008-02-21 @ 20:48:04
URL: http://wondrous.blogg.se
Postat av: Madeleine

Ja nu vill vi har vår!!! Tack för lite vårbilder:)
Hoppas du får en härlig fredag och enligt tidningarna ska våren träda in i morgon...kanske, kanske..
Kram

2008-02-21 @ 21:11:05
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Amanda

Riktigt tuffa bilder, ha en fin fredag! =)

2008-02-22 @ 12:58:58
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback