Schlageryra...

image509... råder här hemma. I alla fall om du frågar mig, haha!

Såklart det blev den rosa träningstoppen till träningen idag. Och med en smaskig pastamiddag med efterföljande dessert (ska lägga upp recepten här på bloggen inom kort) fick jag såhär mycket energi. Var bara tvungen att spexa lite framför kameran innan jag stack ut och sprang! (och nej, jag är inte alltid såhär jobbigt energisk!)

Idag blev det Sahara Hotnights (What if leaving is a loving thing) och U2 (How to dismantle an atomic bomb) i mp3:n. Samt bonuslåtarna Hung up med Madonna och Voyage Voyage med Kate Ryan (hehe, tröttnar aldrig). Älskar senaste skivan med Sahara Hotnights, alla låtarna är verkligen super!! Perfekta att springa till också.

Träningsoutfit:
- Korallrosa topp, SOC
- Löpartights, Craft
Dessutom:
- Himmelsblå tröja, Craft
- Svart hoodie med dragkedja, SOC
- Löparskor, Nike Air Perseus

Och vid närmare eftertanke är allt detta inhandlat på Stadium!

Men nu blir det snart schlager för hela slanten!! Samt pizza med massa mozarella, pesto och soltorkade tomater, yummie!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Vilket härligt foto =)
Här laddas också inför schlagern. Om en kvart ska smörgåstårtan äntligen intagas, mums.
Ha det supermysigt ikväll. Kramar.

Postat av: Modesty Mia

Malin: Tack!:) Vad mumsigt med smörgåstårta, måste testa att svänga ihop en sådan nån gång!! Kramis!

2008-02-16 @ 22:28:17
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback