Soft fredag

image493
Åh gud vad skönt med fredag!! I och för sig har veckan gått fort men jag känner mig faktiskt lite sliten. Rätt mycket på jobbet och har dessutom kört ganska mycket träning denna veckan, så nu känner jag att kroppen bara behöver vila. Ingen löpning ikväll, haha! Nu ska jag bara softa och njuta av att det är helg. Sitter här med en jättekopp te (nya sorten såklart) och iförd myskläderna. Glassrosa favorithoodien, vitt ribbat linne och grå raka mysbyxor. Sååå skönt.

Ikväll blir det soffan, TV, rött vin och lite goda ostar. Fortsätter därmed dagens smaskiga ätande som bland annat inneburit semla till fredagsfikat på jobbet och krämig skaldjurssoppa till lunch. Man får ju faktiskt unna sig ibland...  :-)

Ha en mysig fredagskväll!!

Bild:
Arla


Kommentarer
Postat av: Katta

Ost- och vinmys gillas här också! Kör också på mysdressen ikväll... Skönast så! Ha en mysig kväll! Kraaam

Postat av: Karin

å va mysigt:) ha en fin kväll! kram

2008-02-08 @ 18:49:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Helena

Klart att man ska unnan sig, speciellt du som tränar så mycker.
Jag tränar för att få unna mig :)
Det låter som en kanon mysig kväll.
Hoppas att ni får det trevligt.
God kväll och vi synes i morgon :)

2008-02-08 @ 19:35:19
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Katta: Visst är det härligt! Och gott!:) Mysdress känns verkligen helt rätt ikväll. Detsamma! Kramar!
Karin: Absolut!:) Detsamma, kram!
Helena: Haha, ja det är en bra sak med att träna, jag får inte lika dåligt samvete när jag frossar...:) Hoppas ni får det riktigt mysigt också!! Ses!:) Kram!

2008-02-08 @ 19:39:49
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback