Ladda med energi

image473

Sådär ja, nu var måndagen nästan avklarad då, snart är det helg igen, haha! :-) Idag hämtar jag energi från följande saker:

- Lever fortfarande på den fantastiska vårdagen igår med sol i mängder och klarblå himmel
- Inhandlade nyaste numret av Runners World. Massa matnyttiga tips.
- Energimaxar med keso och frukt till mellanmål. Gott, enkelt och nyttigt. På bilden är härligheten toppad med hasselnötter men jag föredrar valnötter. Innehåller nyttigt fett och är dessutom supergott. Gillar dem i fil med müsli också!
- Rosa träningskläder piggar upp mig i alla fall! Själv kör jag med knallrosa sport-BH och ljusrosa tee.
- Joinade stegräknarutmaningen på jobbet idag. Våningsplanen tävlar mot varandra i en vecka... :-)
- Kokosdoftande favoritduschtvålen från Yves Rocher efter träningen. Kokos = gott!
- Peppande musik under löppasset som vanligt. Kan inte klara mig utan det, i alla fall inte mörka januarikvällar.

Har du något bra energitips?


Bilder: Privata,
runnersworld.se, stadium.se, arla.se

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ska åka och dansa! Det ska bli så härligt! Får se hur det går med fötterna idag, tyvärr har jag inget rosa att ta på mig!

Postat av: Madde

Igår började jag med sådannadära "Fruktshots" från Vie! Innehåller bara frukt och grönt i en liten flaska! Bra för mig att ta en gång om dagen eftersom jag inte får i mig tillräckligt med grönt varje dag! :) Kramis!

2008-01-28 @ 19:12:00
URL: http://maddesmode.webblogg.se
Postat av: Katta

Ha ha, vad glad jag blev när jag läste att det snart var helg igen =) Ha det, kraam

2008-01-28 @ 21:31:35
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Linda: Vad kul!! Dans är underbart. Hoppas det går bra med fossingarna!:)
Madde: Åh vad bra, och gott antar jag!? Bra tips, tack Madde!:) Kramis!
Katta: Ja, haha, det gäller att tänka positivt...:) Detsamma, kram!

2008-01-28 @ 21:39:12
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Emelie

Yogan är verkligen något som ger mig både lugn och energi! Ett ruskigt bra sätt att börja veckan med!
Keso och frukt är mumsigt som mellanmål! =)
Ha en bra kväll! Kram

2008-01-28 @ 22:15:43
URL: http://emmi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback