Så härligt!

image468
I alla fall inte på ett tag... :-)

Vaknade och hade en så bestämd känsla av att det var söndag idag. Blev överlycklig när jag sedan insåg att det ju bara är lördag - ljuvligt. Om en stund blir det långfrukost med hela kitet (gröt, kokt ägg, juice, morgontidning...) när B nu kan tänka sig att gå upp... Han förstår inte riktigt min morgonpigghet. Hoppade ur sängen vid åtta idag. Nästa steg blir att fylla på kylen, den ekar rätt tom just nu (men frukost blir det i alla fall, skönt). Annars blir det en soft dag idag, med fikaträff igen (jag älskar fika, är en riktig fikatjej - få saker går upp mot att sitta och prata och skratta över en latte eller te på nåt mysigt café), lite hemmaspa med bad, ansiktsmask, manikyr och pedikyr, kanske hinner med ett träningspass, och sen filmkväll.

Så, vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Marina

Snyggt hår!
Jag ska snart på spinning. Därefter ska jag fixa lite här hemma. Det där med hemmaspa lät mysigt... Får nog ta och ha lite sånt också. Tack för tipset! :) Ikväll blir det nog även för vår del film. Har du något filmtips? :)

Postat av: Helena

Åh vad fin du blev, härligt att få bort utväxten och slitna toppar, mycket snyggt.
Vist är det härligt med lång och god frukost.
Vad mysigt med lång fika med tjejerna, det låter som e kanon dag.
Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra.

2008-01-26 @ 09:29:13
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Katta

Vad snyggt och fräscht det blev =) Förstår att du är nöjd... Låter som en mycket skön lördag, njut! Kraaam

2008-01-26 @ 09:32:29
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Johanna

Skönt att färga och klippa lite! Ikväll ska jag på en tjejmiddag, på dagen blir det att ta det lugnt =) Ha en fin lördag!

2008-01-26 @ 10:22:57
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Modesty Mia

Marina: Tackar!:) Vad kul med spinning! Ja, lite hemmaspa är inte fel, skönt att pyssla om sig själv lite. Vi ska faktiskt kolla på Sound of Music ikväll, det var så länge sen och jag älskar den filmen!:)
Helena: Tack så mycket, vad glad jag blir. Ja, frukosten är ett viktigt mål tycker jag, skönt när man kan ta det lugnt och sitta länge på helgen! Hoppas du får en fin dag!
Katta: Oh, tackar!:) Ja här ska njutas, ha det bra du med! Kram!
Johanna: Absolut! Vad kul, hoppas det blir trevligt! Detsamma!!

2008-01-26 @ 11:50:29
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback