Hero hela dan!

image537Skönt, nu är måndagen avklarad! Helgen är snart här, haha... :-) Underbart vårväder idag som gjorde mig pigg och glad. Har dessutom haft Charlottes Hero nästan oavbrutet i huvudet, inte långt från att jag gjorde några dansmoves i korridorerna idag. Ett tag försökte Nordmans bidrag ta över i huvudet men den lyckades jag förtränga ganska snart. Rätt påfrestande låt tycker jag...

Däremot var jag riktigt trött på bussen hem idag. Höll ideligen på att somna. Stora vårtröttheten? Fast kanske inte. Nu känner jag mig pigg. Ska nog ut och springa senare, när jag inte är lika mätt!

Blev riktigt bra i sovrummet med nya tavlan förresten som jag köpte på IKEA häromdagen. Med den och det stora tygstycket med träden ovanför vår säng känns en omtapetsering inte lika aktuell (även om det nog blir av inom inte alltför lång tid). Ska försöka ta en bild nån dag, men ibland är det så svårt att fota rum tycker jag. Får liksom inte med allt och inte helt lätt att förmedla ljus och stämning.

Imorgon blir det fikaträff efter jobbet, härligt! En runda på stan hinns garanterat med. Och massor av prat förstås!

En mysig måndagskväll önskar jag er!!

Bild:
charlotteperrelli.com

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Hoppas du får en mysig måndagkväll du med :-)!

Postat av: Helena

Härligt att få fixa hemma, det låter som att det blev fint i sovrummet :) får vi se bild?
Hoppas att du får en trevlig kväll.

2008-03-03 @ 19:13:49
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Katta

Har också haft Charlottes på hjärnan, och Lindas! Nu är det bara två veckor kvar tills vi vet. Yes vad kul! =) Ha en supermysig kväll!

2008-03-03 @ 20:19:32
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Malin S

Calaisas låt har varit i mitt huvud idag. Vi är allt bra schlagerskadade ;)

2008-03-03 @ 20:45:32
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Hanna: Tack rara!:)
Helena: Ja, det är så kul att pyssla och piffa!:) Ska allt försöka få till nån bild! Detsamma till dig!
Katta: Vad spännande det ska bli, är redan laddad, hihi!:) Detsamma tjejen!!
Malin: Haha, ja det kan man lugnt säga, men visst är det härligt!:)

2008-03-03 @ 21:12:08
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback