Jag pysslar och fixar

image532B ligger på soffan genomförkyld, hängig och allmänt eländig. Själv är jag (som vanligt när någon i min närhet är sjuk) extremt energisk och huslig idag. Har redan hunnit byta sängkläder, sätta på en tvättmaskin, tagit ett par kassar till återvinningen och storhandlat. Dessutom köpt Alvedon till sjuklingen. Ni hör ju, nästan jobbigt energisk denna gråa lördagsmorgon som förgylldes av ett lager blötsnö. SNÖ!! Det är ju vår nu?? I och för sig är snön nästan borta nu, men ändå...

För att ytterligare förstärka min husliga och pyssliga sida fick nyaste numret av Tove Hem och trädgård följa med hem. Tänkte sätta igång med gardinen till köket sen. Åh, det är ju tur att lite vin och en stor dos glamour i och med schlagerfestivalen väntar mig ikväll... Heja Charlotte!!

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska titta lite på Sex and the city sen ska jag också pyssla lite hemma! =)

Postat av: Lalisen

Haha, ja du låter onekligen vääääldigt hurtig! :D Men det är härligt tycker jag! Man blir riktigt inspirerad. Ha en underbar dag!

2008-03-01 @ 10:48:10
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Att ha det gott

här är det Innebandy match för dottern Så vi sitterpå läktarn och hejar på
Innan det ska här stekas koldolmar
Ha en fin Lördag

2008-03-01 @ 12:11:49
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Marina

Vad du inspirerar! Nu ska jag minsann också fixa lite här hemma. Tack för inspirationen! ;) Jag har styrketränat och därefter tog jag en rask promenad hem, ca. 5 km. Så skönt. Och de nya träningskläderna invigdes givetvis! :) Ha en bra kväll o hoppas sambon din kryar på sig snart! Kramar!

2008-03-01 @ 12:17:02
URL: http://wondrous.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Amanda: Vad mysigt!:)
Lalisen: Hehe, vad kul att du blir det!:) Ha en underbar dag du med!!
Att ha det gott: Vad kul, hoppas de vinner! Vad gott med kåldolmar! Ha en fin lördag du med!:)
Marina: Hihi, jaså, vad roligt!:) Varsågod!=) Vad duktig du är med träningen. Ska försöka hinna med en löprunda lite senare idag, längtar ut! Tack, vad snällt. Han verkar lite piggare nu iaf... Kramar!

2008-03-01 @ 13:40:38
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback