Material girl

150243-20Hoppas ni har haft en härlig jul! Det har jag. Mycket god mat (och en hel del powerwalks också, vilket kan behövas...), en massa tända ljus, en gran som doftar ljuvligt (och tyvärr också barrar en del) och många roliga stunder med familj, släkt och vänner.

Julklappar är inte allt men betyder ganska mycket tycker jag (jag är väl en material girl, det är bara att konstatera). Numera har jag äntligen Ebbas stil i min bokhylla, som trängs med andra hårda klappar såsom Funny Valentine av Amy Jenkins, Kärlek@ första.träffen av Jane Moore, Änglarösten av Arnaldur Indridason, Tinas kök, The Devil Wears Prada av Lauren Weisberger samt Sex, droger och tinnitus - 400 citat av rockstjärnor av Klas Ericsson. Några glassiga magasin i form av Harper's Bazaar och Allure blev det också, liksom dvd:n Breakfast at Tiffanys (äntligen!), och smycken, och lyxig choklad, och diverse trevliga cremer och tvålar, och kläder, och... usch, jag skäms nästan. Men bara nästan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha du ska inte skämmas.. jag är likadan ;)

Postat av: Modesty Mia

Skönt att höra! Hi hi!

2006-12-30 @ 19:42:17
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback