En shopaholic säger ja

image707Mer lästips... eller ja, tips och tips. Jag har ju ännu inte läst den här boken, En shopaholic säger ja av Sophie Kinsella. Men jag älskade de två första böckerna, dvs En shopaholics bekännelser och En shopaholic i New York. Jag fullkomligen slukade dem! Dessutom är omslagen så läckra. Det här blänker i guld, men det framgår ju inte av bilden. Längtar efter att få börja läsa!!

Så här står det att läsa om den på
CDON:

Rebecka Bloomwood har hittat sitt drömjobb. Hon spenderar andra människors pengar hela dagarna. Och får betalt för det. Det perfekta jobbet, den perfekta mannen - Luke Brandon. Och nu, det perfekta bröllopet. Ja, Luke har friat och bröllopsplanerna är i full gång. Den här gången behöver Becky inga ursäkter för att shoppa, för man gifter ju sig bara en gång ... Beckys föräldrar tar för givet att hon ska gifta sig hemma i England, i trädgården och bära sin mors brudklänning. Men Lukes mamma planerar ett stort bröllop i New York. Becky vill förstås inte säga nej till någon och förberedelserna på båda sidor Atlanten fortskrider i takt med att datumet närmar sig ...

Låter väl lovande va? Perfekt läsning i solstolen!!

Nu ska jag träffa J på stan! Shoppingtemat fortsätter, haha... :-)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Vet du jag har inte läst någon av dem
ska nog ta och göra det

Postat av: Felicia

Jag har läst "En shopaholics bekännelser" och jag tyckte den var läsbar och jag hade ju mina stunder då jag satt och garvade för mig själv. Så de återstående två (?) böckerna kanske är något för mig?

2008-06-03 @ 19:45:02
URL: http://ohhflisis.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Att ha det gott: Åh, det måste du!! De är så bra!:)
Felicia: Satt också och skrattade för mig själv när jag läste de två första! Det finns ännu fler i serien, men alla har inte översatts till svenska än.

2008-06-03 @ 21:09:28
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Malin S

MacMalin säger JA till denna boken =)

2008-06-03 @ 23:13:56
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Malin: Härligt!! Tror absolut det är en bok i din smak!!:)

2008-06-04 @ 10:36:57
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Jelena

Jag har läst alla böckerna i Shopaholic serien (de flesta på engelska) och tycker att de är väldigt underhållande, så det var ett bra val, tycker jag!

2008-06-04 @ 18:35:38
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Bea

och jag fick panik när jag läste första delen. Huvudpersonen är så otroligt jobbig t.ex. när hon bara lägger ner räkningar i en byrålåda. Och för att vara genren tycker jag den var extremt förutsägbar...



men ibland är det skönt med förutsägbara böcker. Någon mer om Shopaholicen kommer dock INTE läsa.

2008-06-06 @ 19:07:29
Postat av: Bea - igen

men jag håller med om att framsidorna på böckerna är fina.

2008-06-06 @ 19:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback