Hjärtlig portmonnä

God morgon!

Nyss ätit frukost och läst tidningen, iförd limefärgad topp och svarta mysbyxor. Lördagsskönt!

Ska nog mest fixa här hemma idag. Funderar som bäst på om det är värt att tvätta fönstren, eller om de ändå snart blir skitiga igen av blåst och regn? :-) Medan jag funderar suktar jag efter den här söta portmonnän från
Forever 21. Har alltid gillat portmonnäer, de är så söta! Den här var ju extra fin med sina tomatröda hjärtan på.
 
Nu skiner solen - kanske jag skulle ta de där fönstren ändå... Eller helt enkelt gå ut och njuta av solens strålar och andas lite skogsluft? Fast om jag tvättar fönstrena får jag ju frisk luft. Ja ja, det blir nog bra med det... :-)

Önskar er en finfin lördag!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag önskar att jag också kunde vara hemma och vila. Håller på att somna på jobbet ;)

Postat av: aa

Italian charms are interchangeably employed to refer to Italian charms and it is comparatively new during this organization of diamond jewelry creating and selling. possessing mentioned that, they've turn out to be famous among the masses in no time as a outcome of their supreme quality, distinct designs and designs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback