Sommarläsning

Nu har jag en massa härlig sommarläsning som väntar på mig. Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson köpte jag för ett tag sen (har läst den förut en gång, den är jättemysig så den ska läsas om).

Den syrenlila boken En shopaholic får en syster av Sophie Kinsella damp ned i min brevlåda idag och är det nyaste tillskottet (som är översatt till svenska) i Shopaholic-serien. Jag vet redan att jag kommer sluka den!

Söta mamma hade köpt Mina hemligheter till mig när vi träffades i torsdags. Också skriven av Sophie Kinsella och den bok jag håller på med för tillfället. Riktigt rolig och sådär härligt lättsmält.

I paketet som kom idag från CDON låg även Matilde av Denise Rudberg. Gillade ju Jenny S jättemycket så nu är det upp till bevis för denna bok av samma författare!

Idag har jag klippt mig (topparna bara men såå skönt), hållt på att blåsa bort (det var ingen bra idé att ta på sig kort, vippig kjol med mycket vidd idag, det märkte jag snabbt) och smidit planer för uppiffning av klädkammaren. Dessutom hann jag och B med ett parti MasterMind förut (höstkänslan infann sig nästan, inte minst då vinden ven och regnet smattrade mot fönstren). Vart tog sommaren vägen?!

Kommentarer
Postat av: Helena

Då vet du vad du har att göra på semestern :)

Mycket bra läsning där.

Hoppas att du har haft en bra dag :)

Postat av: Christine

Oj vad många böcker. Själv har jag inte läst en bok på flera år. Vet inte vad det är med mig, jag gillar inte att läsa längre. :-/

2008-06-24 @ 10:13:33
URL: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: delinda

härligt med sommarläsning! hoppas du hade en trevlig midsommar =)

2008-06-24 @ 10:22:18
URL: http://delinda.webblogg.se/
Postat av: Modesty Mia

Helena: Haha, ja, bra både om det regnar och i solstolen!:)

Christine: Jag har också varit inne i nån sån svacka, fast inte så långvarig. Såna här böcker får mig att må bra, har man väl börjat läsa så...=)

Delinda: Visst är det! Tack, det var toppen!:)

2008-06-24 @ 16:51:34
URL: http://modestymia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Bra böcker där=) Speciellt "Citronboken".

Ha det bra! KRAM

2008-06-24 @ 20:20:04
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin S

What ?!! Missade jag shopaholicsysterboken. Jag är ganska säker på att den inte fanns förra veckan när jag beställde. Crap. Ja ja, får väl bli en bestälnning till snart då =) Jag har läst de andra böckerna du har framför dig och jag kan rekommendera de allihop. Trevlig läsning. Kram =)

2008-06-25 @ 00:11:38
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback