Svarta ballerinaskor - check!

Yes! Igår fick jag ÄNTLIGEN tag i ett par svarta ballerinaskor. Som dessutom uppfyllde kraven att vara sköna och inte vara för dyra. Har letat över hela stan känns det som. Både själv och med tappra shoppingsällskap som hjälpt till att leta skor. Antingen är mina fötter helkonstiga eller också görs det extremt få bekväma OCH snygga skor. Hitta snygga skor är väl ingen konst men varför måste nästan alla vara så hårda och ogästvänliga? :-) Som upplagt för skoskav. Jag begärde inget konstigt tycker jag: ett par svarta, enkla ballerinor!!

Okej, så, nu har jag hävt ur mig mina aggressioner, hahaha! Jag hittade som sagt ett par sköna skor till slut, på trevliga Johanssons Skor på Avenyn. Skorna är mycket lika de jag inhandlade förra året och använt huuur mycket som helst, men varför ändra ett vinnande koncept?!

Däremot har jag inga som helst problem att hitta söta och sköna tygskor. Åh, jag ser varianter överallt som jag vill ha!! Så himla fina. Jordgubbsglassrosa, randiga i ljusblått/vitt med marinblå detaljer, hallonröda och vita, rutiga i blått och vitt... Mumma! :-)

Kommentarer
Postat av: Anne Marie

Instämmer! Det är viktigt att skor är bekväma. Därför går jag i mina väl ingångna tills de knappast håller ihop!

2008-06-18 @ 10:43:55
Postat av: Anne Marie

Instämmer! Det är viktigt att skor är bekväma. Därför går jag i mina väl ingångna tills de hotar att falla isönder.

2008-06-18 @ 10:46:47
Postat av: Anne Marie

Det blev visst lite onödigt många kommentarer... men jag fick aldrig upp koden när jag tryckte på skicka, därför trodde jag inte meddelandet gick fram :-/

2008-06-18 @ 10:49:39
Postat av: Karin

tack:D hoppas du får en fin dag! kramar

Postat av: Madde

Ja det är inte lätt att hitta ett par bekväma svarta ballerinas. Var också på jakt förra året. ;) Får vi se en bild kanske? :) Ha en toppendag!! Kram!

2008-06-18 @ 10:59:33
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Mia

Hej! Vad ska du göra i midsommar, gå in i min blogg och svara! Ha en bra dag!

2008-06-18 @ 12:51:22
URL: http://miasmagasin.blogg.se/
Postat av: Modesty Mia

Anne Marie: Det har du alldeles rätt i, ingångna skor är de skönaste!:)

Karin: Detsamma Karin! Kram!

Madde: Nej, verkligen inte, jag höll nästan på att bli tokig, haha!:) En bild kan det nog bli!=) Detsamma gumman, kram!

Mia: Ha en bra dag du med!:)

2008-06-18 @ 16:28:09
URL: http://modestymia.blogg.se/
Postat av: Jelena

Svarta ballerinor är jättesvårt att hitta! låter jättekonstigt, men så är det faktiskt. Har också letat ett tag nu, för mina gamla trotjänare börjar se lite väl slitna ut...



Man kan ju inte köpa de allra billigaste heller, för kvaliteten måste ju vara hyfsad när man använder dem så mycket... ett riktigt dilemma det där!



Kul att du hittade ett par du gillade i alla fall! Grattis till det!

2008-06-18 @ 18:51:15
URL: http://styleiseternal.blogg.se/
Postat av: Christin

Vad roligt och duktigt att få tag i ett par svarta ballerinor som sitter bra! Ja det är inte det lättaste har jag märkt :) Vill gärna se dem ;) Ha en bra kväll, kram!



2008-06-18 @ 20:04:20
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback