5 halvsnabba

För ett tag sen fick jag en trevlig utmaning av sweet Miss E. Nu har jag äntligen fått tummen ur!

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Hade riktigt sommarlov, slutade äta godis/kakor/annat sött för att jag fått tre hål på en gång och dessutom valt att laga dem utan bedövning (vilket var riktigt dumt eftersom det gjorde galet ont. För kännedom började jag ändå äta sött ganska snart igen), lyssnade på indiepop och läste knepiga böcker, hade kort hår på utväxt, träffade the love of my life ♥, tapetserade väggarna med postrar på Manic Street Preachers och Blur, och var en allmänt skrattig och halvbarnslig person precis som nu. :-)

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Börja planera/packa vad som ska med till Köpenhamn, handla mat, tvätta, powerwalka, slappa i soffan med nåt gott i glaset och på tallriken.

3. Godis jag gillar?
Choklad i de flesta former. Marabou Daim, Ritter mörk med hasselnötter, Geisha... osv... :-)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Först skulle jag nog skrika högt. Sen skulle jag kanske hyperventilera en smula. Och sen skulle jag shoppa järnet (vilket kan innebära allt från skor och väskor till hus beläget vid havet och en liten trevlig våning på Avenyn/närliggande gata). Men jag skulle även spara/investera/skänka bort till familj och välgörande ändamål. Och givetvis resa!

5. Städer/orter jag bott i?
Göteborg med omnejd (t.ex Kungälv). Föga spännande kanske, men jag trivs här...=) Och så Fjällbacka på somrarna.


Okej, nu utmanar jag följande bloggerskor:
Malin S, Helena, Emelie, Marina och Linda.

Kommentarer
Postat av: Karin

så roligt med frågor och svar:) ha en fin kväll tjejen! kram

Postat av: Helena

Spännande med en utmaning, den ska jag kika på :)

Det är alltid roligt att läsa andras svar.

Önskar dig en riktigt skön kväll!

2008-06-27 @ 19:50:30
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag antar självklart utmaningen! :)

2008-06-30 @ 11:21:58
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: aa

Many Moncler jackets, to title a few, the warm winter months Colombia jacket, North deal with Jackets, brief design straight down jackets etc. appear a good deal more stylish. With various enticing colors available, you'd determine the fact that on line store can be your final location anytime that winter months year or so arrives and would make you understand that you're operating brief of 1 good, fashionable jacket freshly developed because of this season.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback