Är det någon där?

image698   image699

Nu har jag äntligen fått köpt Är det någon där? av Marian Keyes (en av mina favoritförfattare). Så här står det om den på
CDON:

"Nedbruten och omskakad ligger Anna Walsh på soffan hemma hos mor och far i Dublin. Hon är ett vrak i allas ögon men har bara en sak i huvudet: hon måste tillbaka till New York! New York betyder allt: hennes lägenhet, drömjobbet - och världens bästa man och make, Aidan. Men inget är sig längre likt i Annas liv...
Är det någon där? möter vi den fjärde Walsh-systern Anna, den förut så vilda och "galna" systern som skärpt sig och skaffat sig drömjobbet på sminkföretaget Candy Girrrl (med obegränsad tillgång på gratisprover) - och gift sig med drömprinsen, Aidan. Vi får förstås också veta hur det har gått för de tre andra systrarna sedan sist. Dråplig, sorglig, rolig, glammig, allvarlig och livsbejakande - i Är det någon där? visar sig Marian Keyes från sina allra bästa sidor: hon är helt enkelt bättre än någonsin!"

Nu ska jag se på Nord och Syd - världens bästa serie? :-)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Debbie

Önskar jag orkade med någon sommarläsning detta år, men efter den här terminen och alla böcker så vill jag göra allt utom att läsa ;) Det skulle vara tidningar isåfall, haha

Postat av: Madeleine

Nord och Syd skojar du=) Min favvoserie när jag var yngre...ÅHHH vad avundsjuk jag blir nu!!!

2008-05-27 @ 21:01:54
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

yey! äntligen en till som äslkar nord och syd!! älskar älskar älskar!

2008-05-27 @ 21:16:32
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Maria

Jag håller med om Nord och syd och erkänner glatt att jag har båda boxarna .. *s* Jag älskar den serien!!

2008-05-27 @ 22:02:37
Postat av: Danni

Jag gillar verkligen Marian Keyes men den boken hade jag lite svårt för. Den var fint skriven och så men mer seriös än hennes tidigare...
Det ska bli spännande att se vad du tycker :)

2008-05-27 @ 23:30:12
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Debbie: Ja, glassiga magasin funkar alltid!:)
Madeleine: Hehe! Helt UNDERBAR serie!!
Garderobsgrubbel & Byråbekymmer: Visst är den älskvärd!!=)
Maria: Den är så himla bra, så välgjord!!
Danni: Ja det ska bli kul att se! Ett par av hennes senaste har inte varit lika bra som de första tycker jag!:)

2008-05-28 @ 10:12:15
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback