Ny kofta + nya jeans

Nu har jag äntligen fått tag i min röda kofta! 150243-12Men det
var inte helt lätt. Jag var i en massa affärer och överallt fanns det bara ulliga, supervarma koftor och det var inte vad jag var ute efter. Dels är de för varma och dels luddar de ofta av sig. Jag avskyr när jag står i provrummet och upptäcker att en kofta eller tröja har luddat av sig på min vita topp! Till slut tänkte jag ge upp och åka hem, men så gick jag förbi Cassels och där hängde det jättefina röda finstickade koftor alldeles vid ingången. Jag har aldrig köpt ett plagg på Cassels förr, så det var en ny erfarenhet! Koftan är från ett märke som heter Isolde och är sval, mjuk och skön. Den var ett riktigt kap!

Ett annat kap är jeansen jag har på mig på bilden. De kommer från Kappahls barnavdelning! Jag brukar faktiskt inte handla där men jag har köpt några ursöta klänningar där som jag använder jättemycket. Dessutom hade jag en rabattkupong i plånboken med 30% rabatt på Kappahl, och eftersom jag inte kunde hitta något tillfredsställande på damavdelningen begav jag mig till barnavdelningen. Lite halvt på skoj tog jag ett par jeans med mig in i provrummet, och blev glatt överraskad då de satt som gjutna. 140 kronor fick jag betala och det tycker jag är otroligt bra för ett par helt okej jeans!


Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback