Fredagsfynd

image278Än kan man göra ett och annat fynd på sommarrean! Där hänger många trasor jag undrar över i vilket mörkt hörn affärerna hittat dem, men där finns också en och annan godbit. Igår kom jag över en härlig mörklila bomullskjol med vidd på Åhléns. Helt ljuvlig! Ska nog bara lägga upp den en bit först, sen är den helt perfekt. Kommer bli så snygg till enkelt ribbat linne, grå eller svart kofta och mitt nya mörkröda, blänkande armband. Dessutom fick ett sött berlockhalsband följa med hem från Indiska, som hade halva reapriset på en massa saker.

Nu ska vi snart åka till Tjörn. Det vankas bad och grillkväll, och jag håller tummarna för att solen vill hålla sig framme! Nu ser det jättefint ut, himlen är klarblå och jag har klätt mig i shorts och Zara-topp.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Ha det gott

Postat av: Jelena

Kjolen låter ju jättefin! Ha det så kul på Tjörn! :)

2007-08-11 @ 12:32:16
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Jag vill också fynda lite, men måste nog vänta tills lönen kommer... Suck :P Roligt när man kan hitta saker/kläder som passar bra i höst, till halva reapriset och så! :)

2007-08-11 @ 22:14:09
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Att ha det gott: Tack, du med!:)
Jelena: Jo, jag blev glatt överraskad när jag såg den, och en enda i min storlek fanns kvar också!:) Tack, det blev väldigt lyckat på Tjörn!
Sweetheart: Ja, ibland har man tur när man kollar in reorna, men där finns mycket skumma kläder också, haha!

2007-08-12 @ 07:28:55
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback