Just nu vill jag ha...

image277

... någon orange accessoar. Orange är verkligen hur coolt som helst. Tackar gärna ja till en väska från
Chloé (längst upp till vänster) eller en piffig plånbok från Bottega Veneta (längst ned till höger)!

... en lila klänning/tunika i skön modell. Denna, med söta fickor och fin ringning, kommer från Lindex och är i mjuk bomull. Dessutom kostar den bara 199 kronor. Fynd är bara förnamnet!

... något med nitar. Det är ju en skam att en rocktjej som jag inte äger något med nitar, haha! Det här armbandet får jag i och för sig nog ändå vara utan eftersom det kommer från Forever21, som inte shippar till Sverige. Men man kan ju spana på andra ställen.

... en grå, mysig ulltröja. Den här sötnosen kommer från Philosophy Di Alberta Ferretti och har en underbar skimrande rosett som pricken över i.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Ulltröjan gör mig alldeles skakig och för en sekund (innan länkklicket) hoppades jag att det skulle vara någon billig kedja. Men nix det var en dyrgrip och jag tror bestämt att jag måste fixa en liknande själv. Kan ju inte vara alltför svårt även för en totalt ohändig person som moi =)

Postat av: Vildängel

Klänningen var riktigt fin :D

2007-08-11 @ 06:54:01
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Att ha det gott

Den där tunikan lurar jag också på Tycker den ser jättefin ut

2007-08-11 @ 10:45:45
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Danwei

Åh den mysiga tröjan vill jag ha :)

2007-08-11 @ 20:07:45
URL: http://danweistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback