Livet på landet

image286

Tillbaka efter en helg i Fjällbacka! Ovan en utsiktsbild från Vetteberget. Om ni är i Fjällbacka nån gång ska ni definitivt klättra upp där (det finns en fin trätrappa vid Kungsklyftan, där det spelades in scener till Ronja Rövardotter). Helt klart mödan när man väl traskat alla trappsteg! Att stå där och se ut över det glittrande havet och alla öar och skär... underbart. Jag tröttnar aldrig.

Annars innehöll helgen mest softande i trädgården med nya ELLE och Marie Hermanssons Mannen under trappan. Jag lånade den av mamma, började läsa den igår och läste ut den i förmiddags. Jepp, jag är en snabbläsare... Men det ska till en bra bok för det också. Denna var definitivt sådan att jag inte kunde lägga den ifrån mig! Sen blev det lite shopping också, när mängden turister börjar minska börjar de små butikerna rea. Bild kommer! Och så blev det färska räkor, vin, Manic Street Preachers i stereon (det har börjat bli lite av tradition att jag har med mig senaste Manicsskivan till Fjällis, mamma och jag är som besatta av Autumn Song), härliga skogspromenader... Ljuvligt!

Hoppas ni också haft en mysig helg! Ha en trevlig söndagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Ah va mysigt du haft det. Jag ångrar nu att vi inte åkte ut till Tjörn men å andra sidan har vi fått mycket fixat här hemma istället.

Postat av: MiaShopping

Vilken vacker bild! Låter som en underbar helg.

2007-08-19 @ 21:39:36
URL: http://www.miashopping.com/blog
Postat av: Bellezza

åh jag älskar västkusten! så vackert.

2007-08-19 @ 21:40:11
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Akinnah

Åh vad fint det ser ut att vara. Älskar utsikter, berg och vatten - ja, naturen! :)
// Annika

2007-08-20 @ 14:21:12
URL: http://akinnah.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Malin S: Ja, det blev en härlig helg! Skönt att fixa hemma också, då känner man sig så nöjd efteråt!:)
MiaShopping: Tack, vad roligt att du tycker det! Jo, det blev lyckat!
Bellezza: Visst är det underbart!:)
Akinnah: Det är otroligt fint! Jag rekommenderar ett besök där!:)

2007-08-20 @ 19:42:41
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback