Grattis Vickan!

image239Japp, idag fyller alltså Sveriges kära kronprinsessa 30 år, det kan väl inte nån ha missat!

Jag har alltid tyckt att det är kul att spana in vad hon har på sig. Ibland har det varit mindre lyckade kreationer (hattar stora som kvarnhjul är inget som jag är så förtjust i) och ibland superfina. Den här apelsinorange klänningen är cool tycker jag!

När jag var liten och var som mest besatt av att rita klippdockskläder satt jag ofta och skrev ned (eller memorerade i huvudet) vad Victoria, Silvia, prinsessan Diana och andra kvinnliga kungligheter hade på sig när de var på TV osv. Sen försökte jag rita kläderna till mina klippdockor. Jag gjorde till och med en klippdocka i form av prinsessan Diana och ritade en massa dräkter och klänningar till henne. Ofta med tillhörande hattar... :-)

Bild lånad från
Aftonbladet.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen =) Härliga semesterbilder du visar, vill gärna se mera. Ha en bra kväll !

Postat av: Modesty Mia

Malin S: Vad skoj att höra! *glad* Jajamän, det kommer garanterat fler bilder!;)

2007-07-15 @ 08:31:05
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback