Torsdagstrevligt

Nu blir det snart träff på stan. Fika, massa prat... och förhoppningsvis hinner vi med lite shopping också. Perfect!! Längtar efter att sitta på nåt mysigt café med en stooor te och många tända ljus. Ute är det ju minst sagt ruggigt. Livar upp tillvaron lite idag med min blommiga hoodie. Svart kjol till det, svarta täckande strumpbyxor (dubbla krävdes en dag som denna, brrr) och nyaste stövlarna.

Igår kväll var jag riktigt låg, mycket på grund av vädret och MÖRKRET. Det är mörkt när man går upp och det är mörkt när man kommer hem. Mår inte superbra av det precis. Men eftersom jag gett mig den på att tänka positivt och gilla november kommer här 5 positiva punkter med denna UNDERBARA, mörka novemberdag:
1. Lunchlasagnen idag var mer än god. Dessutom har jag gjort den själv, moahahaha.
2. Skrattanfall förut med en kollega. Inte bara ett om man säger så. :-)
3. Träffen på stan idag blir really nice.
4. Älskar min nya lila väska.
5. Fick sött mail från B mitt på dan.

Ha en trevlig torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Christin

Jag har knåpat ihop en litan utmaning till dig och några till på min blogg :) Ha det så bra/Chistin

Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Helt rätt! Positiva saker bör man leta efter såna här dagar:)
Ha en mysig helg!

2007-11-09 @ 15:16:52
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: Helena

Härligt med de positivapunkterna, dom behövs i höstmörkret :)

2007-11-09 @ 19:47:47
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Lalisen

Jag tycker det är härligt att du kan se så mycket poistivt i saker. Men den här dagen verkade vara en hit för dig verkligen :) jag har utmanat dig i min blogg förresten ;)

2007-11-09 @ 20:53:19
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Christin: Vad kul! Har kollat in den och den är ju jätterolig, återkommer snart med resultatet, hihi!
Mie, Absolut Guldkant: Ja, det är skönt om man hittar NÅGOT, även om det är det lilla... Detsamma!!
Helena: Verkligen!!:)
Lalisen: Vad bra!:) Kul med utmaningen, ska fundera!!!

2007-11-10 @ 10:07:05
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback