Stövlarna med stort S!!

Yes, det är äntligen fredag! I och för sig tycker jag den här veckan gått rekordsnabbt. Den har inkluderat mycket jobb, en hel del shopping (både till hemmet men mest till mig, hihi), en fantastiskt god morotskaka med supersmaskig topping (en kollega fyllde år), kalla friska höstdagar...

Igår uppdaterade jag min underklädesgarderob, köpte ett gäng trosor och BH:ar på Kappahl. De hade faktiskt mycket snyggt och priserna var ju heller inte fel. Föll sig så att det var den sista affären jag var i och det var där jag hittade det bästa utbudet. Samma som idag faktiskt - jag tog en runda på stan efter jobbet för att leta stövlar. Började på Avenyn och arbetade mig nedåt. Vet inte hur många affärer jag var inne i och hur många stövlar jag provade. Varm och smått frustrerad svepte jag in i Nordstan (eller ja, svepte och svepte, knappast eftersom halva Göteborg tänkt shoppa efter jobbet denna dag. Det var suuupermycket folk!). I den sista affären jag var inne i hittade jag dem, stövlarna!! Chokladbruna, lägre klack och sköööna. Bild kommer snart! :-)

Nu ska vi fredagsmysa och äta lite gott. Blir gott bröd, god rökt makrill (västkusttjej som jag är älskar jag det), lite gott i glasen... En god kväll helt enkelt!

Ha en härlig fredagskväll!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du får en trevlig kväll :)

Postat av: Att ha det gott

Idag tipsar jag om dig

2007-10-20 @ 08:20:08
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Att ha det gott

KUL Att du gillar det Ha en fiin helg

2007-10-20 @ 09:28:43
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback