En tripp till Balders hage

image316Alltså, jag tycker inte det borde vara tillåtet med både blåst och regn på en gång! :-) Det var inte helt lätt att kämpa sig hemåt idag med paraply, stor och tung väska, en sjal som blåste upp i ansiktet och påsar i händerna. Lite hjälpte det ju dock att paraplyet var lila precis som min sjal och att det i en av påsarna låg fyra söta lila värmeljusstakar! Plus lite annat smått och gott... Var nämligen en sväng till Alingsås idag, och då passade jag givetvis på att besöka den helt underbara affären Balders hage. De finns ju även i Göteborg, och tydligen även på Marstrand men den butiken har jag inte varit inne i. I alla fall, de har hur mycket fina inredningsprylar som helst! Ett måste att besöka den affären om man är i Alingsås! Det känns som affären aldrig tar slut, det är bara rum efter rum med så himla mycket fint!

Klädseln idag blev den topp som syns på bilden (gammal bild) ihop med tweedkjol, svart kofta och svarta stövlar. Första gången för säsongen som jag hade stövlarna och det kändes inte helt fel i det här ruskvädret!

Kommentarer
Postat av: Maria

Balders hage är supermysigt! *s* Jag älskar att strosa omkring därinne, det finns så mycket att titta på. Jag gillar Alingsås överhuvudtaget, det finns många små härliga affärer, som man inte hittar överallt annars.

2007-09-19 @ 22:24:23
Postat av: Vera

Härlig butik. Tackar för tipset :-)

Postat av: delinda

snyggt =) hoppas du har en trevlig dag

2007-09-20 @ 14:13:08
URL: http://delinda.webblogg.se
Postat av: Danwei

Ja usch för det regniga och blåsiga vädret! Själv hade jag ballerinaskor på mig... Inte så lyckat :)

2007-09-20 @ 22:27:49
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Cecilia

Vilken söt tröja

2007-09-20 @ 22:47:30
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Modesty Mia

Malin: Vad kul att du varit där, det är en helt fantastisk affär! Jag gillar också Alingsås starkt, så mysigt där!
Vera: Varsågod!:)
Delinda: Tackar! Oh ja, haft det fint, hoppas du också haft det!
Danwei: Oj då, inte så bra i rgenet nej!:)
Cecilia: Tack så mycket!:)

2007-09-21 @ 16:32:10
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback