Fynd under flytten

image312

Det är verkligen spännande att flytta. Inte bara för att man ska installera sig på ett nytt ställe utan även för att man hittar så många roliga, konstiga och överraskande saker när man packar. I en mapp som som stod längst in i ett skåp fanns en bunt tidningar som jag helt glömt av. Där fanns bland annat ett gäng Barbietidningar som hängt med sen... ja, sen jag lekte med Barbie, haha! Jag hade inte hjärta att slänga dem. Ibland måste man ju få vara lite nostalgisk. Annars har vi slängt en hel del då vi flyttpackat, och jag får för övrigt mina rensningsryck ibland då jag går igenom skåp, lådor etc. Men dessa godbitar har jag alltså helt missat!

Kommentarer
Postat av: anna

men svoosch! Vad jag åkte bakåt i tiden nu!
Har också de där tidningarna..antagligen hemma hos mama och pappa...
Tror jag prenumererade på dem.
åh.

Postat av: Sweetheart

Åh, Barbie! :D Så roligt när man hittar gamla tidningar, har blivit fast i MIn Häst många gånger när jag försökt rensa ur skåp och låder... ;)
Hoppas det går bra med flyttandet, måste vara spännande!

2007-09-16 @ 12:17:32
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Katta

Älskade också Barbietidningarna, fast i mina var det riktiga dockor som man hade fotat o trixat in pratbubblor till, ha ha!

2007-09-16 @ 12:56:59
URL: http://kattabloggen.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Anna: Vad kul, visst blir man nostalgisk!:) Du får hem och leta efter dem då!!
Sweetheart: Ja, ibland gör man fynd!! Läste också Min Häst ibland, och en annan hästtidning som hette Penny om jag inte minns fel! Tack, det går fint och är jätteroligt, men mycket att tänka på..!:)
Katta: Jo, det är såna serier med foton i dessa med, plus tecknade serier! Det är så kul i fotoserierna när Barbie ska vara arg t ex, men ändå ler!!:)

2007-09-16 @ 13:25:48
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Annie

De där tidningarna hade jag också! Tror minsann de ligger kvar hemma på vinden hos mamma o pappa :)

2007-09-21 @ 19:30:28
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback