Sanna mina ord vad bra!!

image510
Yes! Underbart!! Sanna Nielsen gick till final med underbara Empty Room! Tjohoo va bra. Och jag är faktiskt lite skadeglad för att gapiga Carola och Andreas Johnson (han gillar jag däremot) inte gick till final. De var segertippade och höjda till skyarna och de var superduon och hade stark låt och blablabla. Och så kom de in och sjöng en låt som var så medioker, banal, trist, gapig... ja jag kan hålla på länge. Tror ni fattar att jag inte alls gillade den... :-) Alltså, den gick ju att höra på. Men den var lååångt under mina förväntningar. Däremot gillade jag Olas låt, den var poppig och härligt 80-talig. Tvillingarna Rongedal gjorde ju en superskräll. Det hade väl ingen trott. Men låten var riktigt härlig tyckte jag, kul att de knep andra finalplatsen!

Och så får jag ju inte glömma underbare Björn Gustafsson. Jag trodde jag skulle dö av skratt när han tog sin flygtur och krampaktigt höll i studiomannen. Helt sjukt kul! Killen har ju helt underbart skön stil! En annan sak som lockade mig till skratt var när Luuk skällde ut Janne Josefsson och slängde ett glas vatten på honom. Åh, det var kul. Mer sånt!!

En positiv sak kan jag i alla fall säga om Carola: hennes gula klänning var supersöt! Men Sanna hade klart snyggast makeup. Gillade också hennes stora smycken till den enkla, svarta outfiten. Coolt men ändå sofistikerat.

Ja, det var den deltävlingen det...

Vad tyckte du?

Bild:
Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Malin S

Ja du vet ju vad jag tyckte =D
Sanna var grym. Björn däremot fick inga skratt av mig ikväll. Han var mycket coolare förra veckan med Haddawaydansen. Nu ska jag fixa fram Empty room och lyssna sönder den =)

Postat av: Emelie

Nä, "superduons" låt var verkligen inte vad man hade trott. Inget extra alls.
Sanna var outstandig och jag tror jag älskar Björn! ;-)
Kram

2008-02-16 @ 23:15:56
URL: http://emmi82.blogg.se
Postat av: Marina

Trots att Lasse ligger mig varmt om hjärtat är jag ändå nöjd med resultatet. Sanna var fantastisk! Vilken röst hon har! Och tvillingarna var coola. Carola o Andreas låt var bara skränig o tråkig. Jag skrattade gott när Carola (för jag gillar också Andreas...) fick reda på att hon "bara" gick vidare till 2:a chansen ;)

2008-02-17 @ 09:26:46
URL: http://wondrous.blogg.se
Postat av: Att ha det gott

Tycker som du om artisterna Carolas klänning Tvillingarna osv
Visst var det mycket bätere än förra gången

2008-02-17 @ 14:04:13
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Lalisen

Ja jag hade inte kunnat beskriva kvällen bättre själv. Håller med om att Empty Room var helt underbar! Vilken vacker röst hon har. Den blir bara bätte och bättre tycker jag! Carola och Andreas låt var verkligen medioker och gaaaapig. Usch och fy. Kändes som att hon kom ut på scenen och tyckte att hon skulle "rädda" hela tillställningen liksom... Hehe.

2008-02-18 @ 21:44:21
URL: http://lalisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback