Flärd & nytta, billigt & dyrt

     
 

Yes! Jag fick äntligen köpt nya löparskor igår. Denna gången blev det Nike Air Perseus och jag hoppas innerligt att jag ska slippa det skoskav som jag fick av mina förra Adidas. Har nyligen fått höra att Nike i allmänhet gör lite smalare skor vilket nog är en fördel för mina fossingar. Ska strax ge mig ut och testa dem, återkommer med rapport! :-)

I övrigt har jag fyndat. Värsta reakapet inne på Kappahl: en lila bomullströja (nog snyggt med vitt ribbat linne under) med sött rynk i ringningen för 34 spänn. Var inget att tveka på direkt, jag behövde dessutom fler långärmade tröjor och toppar. Sen en superfin sjal från Pieces Accessories (inköpt på Foji på Kungsgatan) i härliga färger. Och så en likadan mössa som den som jag slarvigt nog tappat bort nyligen. Köpte min förra på Kappahls pojkavdelning och har använt den sååå mycket. Lagom varm och lite småkul med det trycket. Den inhandlades förra vintern och jag blev glatt förvånad då jag idag upptäckte att de hade likadana mössor i sortimentet även denna vinter!

Kommentarer
Postat av: anna

skulle också behöva köpa löparskor.

ösnakr dig detsamma om en fin fredagskväll! kram!

Postat av: SANDRA

behöver också nya löparskor

2008-01-18 @ 18:21:00
URL: http://fashionbysandra.tjejsajten.se
Postat av: Helena

Vad mycket fint du har schoppat, gillar scarfen.
Jag köpte oxå löparskor för ett tag sedan.
Hoppas att du får en härlig fredagskväll.

2008-01-18 @ 18:46:16
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Danwei

Vilken söt sjal! Jag köpte också nyligen en ny mössa, pga att min gamla har försvunnit på något mystiskt sätt...

2008-01-18 @ 19:09:13
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Anna: Det är så skönt när man väl hittat de perfekta löparskorna! Kramis!
Sandra: Hoppas du hittar några bra!
Helena: Tackar!:) Scarfen är jag jättenöjd med! Detsamma till dig!!
Danwei: Tack så mycket!:) Ja usch, jag har faktiskt slarvat bort två mössor på kort tid... suck!:)

2008-01-18 @ 20:08:50
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback