Tips: Mascara & ansiktscreme

image560

Define-A-Lash Mascara från Maybelline
För ett tag sen bytte jag sort när jag köpte ny mascara. Steget var i och för sig inte långt - märket är detsamma, Maybelline, och den knallgröna färgen på flaskan hänger kvar. Innan har jag länge kört med klassikern Great Lash, nu bytte jag till Define-A-Lash. Ska enligt beskrivningen definiera och förlänga fransarna - och det tycker jag faktiskt att den gör. Inga klumpar här inte, utan fransarna blir snyggt separerade och ser faktiskt rätt långa ut. Sen blir det väl ingen megavolym men det var jag inte ute efter heller. Den är lätt att måla på, borsten och skaftet är lite längre och smalare än vad jag är van vid men det är faktiskt mer praktiskt. Sitter bra och är lätt att ta bort. Priset är ca 135 kronor. Jag är jättenöjd med denna mascara!

Vitamin C+ Protecting Day Cream SPF15 från Lumene
Ska vara en fuktgivande creme som skyddar mot sol och pigmentförändringar och som förebygger rynkor. Dessutom innehåller den naturliga grejer, såsom fröolja och hjortron. En härlig creme, jag tycker den gör huden mjuk och att den faktiskt ger en smula lyster. Att innehållet är så naturligt gör att det känns extra bra tycker jag. Solskyddet, SPF15, är superbra! Burken är snygg och känns rätt lyxig. Ca 170 kronor får man ge för denna creme.

Bilder från
Kicks

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lumenes produkter gillar jag också, bra och prisvärda! =)

Postat av: sanny

nice

2008-03-10 @ 12:24:42
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Amanda: Ja, de har många bra grejer! Upptäckt dem mer och mer!:)
Sanny: Oh yes!=)

2008-03-10 @ 16:14:05
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback