Vintervandring och vårkjolslängtan

image583
Utebilderna är från skogspromenaden jag och B tog förut idag. Kallt, krispigt vit snö, blå himmel, vackert. Men inte vårigt. Fick dock vårkänslor då jag stack ut lite senare och sprang - den mesta snön hade smält bort från gångbanorna och jag såg vitsippor kämpa mot snön. Det kändes hoppfullt. Nu snöar det dock IGEN...

Jag fantiserar om att gå barbent (med snyggt solbrända ben, givetvis) iförd en söt blommig kjol. Till exempel nån av dessa från
Urban Outfitters. Åh, de är så söta. Älskar den kjolmodellen! Och det är så fint med blommigt. Får nog ta en second hand-runda snart igen. Det är roligt med second hand. Lite som en skattjakt. Man vet aldrig om man kommer hitta något, men rätt var det är så hittar med Plagget med stort P...

Kommentarer
Postat av: Madde

Vill också gå barbent.. :( Haft en bra dag Mia? :) Kram!!

Postat av: Anne Marie Åslund

Hej Mia!
Såg på Lotta-sidans gästbok att någon tyckte det var synd att aldrig den sidan blev uppdaterad. Men hon måste ha missat den här sidan där du verkligen bjuder på dig själv i god Lotta stil! Jätteroligt att följa allt du har för dig! Tycker Anne Marie

2008-03-23 @ 17:20:59
Postat av: Modesty Mia

Madde: Ja, vad härligt... nu längtar man! Tack, oh ja, haft en riktigt soft dag! Härligt att bara ta det lugnt ibland. Kram!
Anne Marie: Hej Anne Marie, vad roligt att höra från dig här! Ja, har väl varit lite dåligt med uppdateringarna senaste tiden, men jag jobbar på det...:) Vad kul att du gillar min blogg! *glad* Kram!

2008-03-23 @ 18:35:52
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Sranje

Så fina kjolar :)

2008-03-23 @ 21:11:20
URL: http://sraanje.blogg.se
Postat av: Madeleine

Åhh vem vill inte gå barbent:) Känns lagom roligt att kolla på termometern som visar många minusgrader..*suck*
Kram och Godnatt

2008-03-23 @ 21:32:29
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback