Rosa träd och Monkikjol

image663

image664
Lite mer blommor...  Men jag kunde varken låta bli att gå förbi dessa vackra träd utan att fota dem, eller låta bli att lägga upp dem här på bloggen. Så rosa. Så somrigt. Så vackert! Okej, raden av bilar får ni tänka bort. :-)

Idag har min dag hittills bestått av jobb, fredagsfika (som jag fixade; supergoda bullar med lite toscagarnering och jordgubbar, som blev väääldigt uppskattat), sol och shopping.

Gick en runda på stan efter jobbet och inhandlade följande:

- Maybelline Define-A-Lash Volume Mascara (cerise flaska, mycket snyggt på badrumshyllan)
- Vit enkel tee (kan man nånsin få för många?) från H&M
- Svart ärmlös träningstopp från Stadium
- Vit dragkedja till kjolen jag håller på att sy...
- ... samt, för att spara det bästa till sist, en till ytterlighet piffig kjol från Monki. Åh, den är så söt, så söt. Tycker jag i alla fall. Så vippig, så prickig... Love it! Bild kommer! :-)

Imorgon åker vi till Tjörn! Jag packar ned badkläderna... :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilka fantastiska träd!!! Vackert! Tjörn låter ju inte helt fel ;) Love västkusten! Kraaaaaaaam

Postat av: Madeleine

Riktiga sommarträd=)
Trevlig helg och hoppas du får en massa sol=)
Kram Kram

2008-05-09 @ 20:02:40
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Emelie

håller med...
ha en trevlig helg!!
kram

2008-05-09 @ 20:43:51
URL: http://emmi82.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Anna. Visst är de fina? Rosa och fluffiga!:) Ja västkusten är super! Kramis!
Madeleine: Ja, älskar såna träd!=) Önskar dig detsamma tjejen, kramar!
Emelie: Detsamma gumman, kram på dig!

2008-05-09 @ 21:50:23
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback