Sjöjungfrun

image702Har precis duschat för tredje gången idag. It's a hot day. Dessutom hade jag dessförinnan varit ute och powerwalkat med syrendoft i näsan och fågelkvitter och trädsus i öronen. Lite hantelträning på det när jag kom in. Mycket skönt och dessutom nog rätt välbehövligt, så som jag frossat idag. Fredagsfika med nån sorts "inbakade" wienerbröd, en sällsynt god lunchbuffé (som avslutades med chokladmousse) vid en brusande å (var sjukt mätt efteråt) och sen altanfika här hemma med en bit jordgubbskladdkaka som blev över sen igår. Oj oj oj.

Efter jobbet tog jag mig till ICA Focus vid Liseberg och köpte lite godsaker, bland annat saftiga (förhoppningsvis) nektariner och mörkröda bigarråer. OCH! Jag har träffat Camilla Läckberg som var där för att signera sin senaste bok, Sjöjungfrun!! Jag kom inte hem bara med en signerad bok utan även med en bild på henne och mig i min kamera!!!

Nu läser jag Är det någon där? av Marian Keyes i en rasande fart för att kunna få börja på Sjöjungfrun! (Men också för att Keyes bok är riktigt bra!!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack snälla!
Är så glad att hon gett ut en ny bok!! Älskar Läckberg!!
Kram

Postat av: Anna

Tjing och trevlig helg. Jag passar på att be om smakråd av en somkan det där med att sy och addera detaljer på klädesplagg. Jag köpte ett par svarta shorts på Myrorna. Ska jag byta knapparna? O till vad för modell och färg i såfall?

2008-05-30 @ 21:16:09
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com/
Postat av: Modesty Mia

Emelie: Vad kul att du också gör det! Jag slukar alltid hennes böcker, de är supervsåra att lägga ifrån sig! Kram!
Anna: Hm, lite svårt att ge tips när man inte sett dem, men om du vill förändra dem tror jag guldknappar skulle vara grymt snyggt! Ha en härlig dag och helg och njuuut av sommarvädret!!:)

2008-05-31 @ 10:44:47
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Jelena

Vad kul för dig! Om jag inte missförstått helt är du väl ett riktigt Läckberg-fan? Och så måste jag bara tillägga att Focus nog är den bästa affären i stan, love it!

2008-05-31 @ 16:39:00
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Jelena: Det stämmer bra, har alla böckerna och har läst de flesta ett par gånger!:) Håller helt med dig om Focus, de har ju ALLT! Och så välsorterat och prydligt!:)

2008-05-31 @ 22:25:05
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback